Daži ieteikumi, kā iegūt atļauju sūtīt jaunumu vēstules

Mailigen.lv

E-pasta mārketings ir mārketings, kas balstīts uz atļauju. Protams, ka atļaujas iegūšana nav viegls process, bet tā tomēr ir viena no svarīgākajām lietām, kas nepieciešama, lai vispār uzsāktu e-pasta mārketinga kampaņas. Jums jāpārliecinās, ka saņēmējs ir piekritis tam, ka jūs viņam sūtīsiet jaunumu vēstules. Jo pretējā gadījumā jūsu vēstules var tikt uzskatītas par spamu, jūsu IP tiks bloķēts, un rezultātā saņēmējs vairs no jums nekad nesaņems nevienu ziņojumu. Vēl ļaunāk, jūs variet sabojāt uzņēmuma reputāciju gadījumā, ja tas tiek paziņots publiski. Un tieši tāpēc atļauja ir svarīga, un galvenais veids kā šo atļauju iegūt ir parakstīšanās formas jeb parakstīšanās anketas.

Ievietojiet parakstīšanās anketu savā mājaslapā

Ja jūs esat uzsācis biznesu interneta vidē, tad iespējams, ka jums jau ir sava mājaslapa. Pirmā lieta, kas jums būtu jāizdara, tā būtu parakstīšanās jeb opt-in anketas pievienošana viegli pamanāmā vietā, jo ikviens jūsu interneta vietnes apmeklētājs ir potenciāls klients. Svarīgi būtu nodrošināt iespēju jūsu mājaslapas apmeklētājiem pierakstīties uz jūsu uzņēmuma jaunumiem, lai saņemtu noderīgus padomus, ieteikumus, vai arī jaunāko informāciju par jūsu produktu vai pakalpojumu.

Noteikti neaizmirstiet pie parakstīšanās anketas peminēt kāda veida saturu un cik bieži jūs to sūtīsiet. Cilvēkiem ir tiesības zināt uz ko viņi parakstās. Turklāt šāda veida atklātība tikai veicinās parakstīšanās procesu.

Paziņojiet par šo iespēju citās interneta vietnēs

Nē, šeit neiet runa par spamu. Jums būtu jānodrošina iespēja parakstīties uz jaunumiem ne tikai mājaslapas apmeklētājiem, bet arī ar citiem, ar kuriem ikdienā tiek uzturēti sakari interneta vidē. Jūs variet ievietot saiti uz parakstīšanās anketu vai pašu anketu LinkedIn, Facebook, Twitter u.c. sociālos tīklos. Tāpat arī piedaloties dažādos diskusiju forumos, jūs droši variet pievienot saiti ar informāciju, kā parakstu pie jūsu profila informācijas.

Protams neaizmirstiet pievienot parakstīšanās saiti pašā jaunumu vēstulē. Ja vēstuļu arhīvs būs publiski pieejams, vai arī kāds saņēmējs jūsu vēstuli pārsūtīs kādam paziņam, jums jārada iespēja parakstīties tiem, kuri vēl nav jūsu e-pastu saņēmēju sarakstā.

Piedāvājiet parakstīties uz jaunumiem arī klientiem, partneriem un draugiem

Ja jūs nodarbojaties ar biznesu offline, t.i. jums ir kāds veikals vai salons, piedāvājiet saviem apmeklētājiem saņemt iknedēļas jaunumus. Protams, pirms pirmo mārketingu kampaņu sūtīšanas, neazmirstiet izsūtīt apstiprinājuma/atgādinājuma vēstuli.

Vai jūsu uzņēmumam ir biznesa partneri? Piedāvājiet arī viņiem iespēju parakstīties uz jūsu jaunumu vēstuli, kā arī iepazīstiniet ar sūtījumu saturu, un pastāstiet, kā tas nākotnē varētu atvieglot un uzlabot sadarbības iespējas. Lai kontaktētos ar biznesa partneriem, izmantojiet gan e-pasta kontaktus, gan arī parastā pasta iespējas.

Bet pats galvenais, neaizmirstiet par saviem draugiem un radiem. Un iespējams, kā tieši šī auditorijas grupa būs vislojālākā un spēs daudz palīdzēt jūsu pirmo mārketinga kampaņu veidošanā.

Advertisements

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s