Pirmie soļi veiksmīgu mārketinga kampaņu uzsākšanai

Pirmais solis, lai vispār uzsāktu e-pasta mārketinga kampaņas ir e-pasta saraksta veidošana un jaunu saņēmēju iegūšana, izmantojot parakstīšanās formas. Tomēr, kad kāds pierakstās uz jūsu jaunumiem, rodas dabisks jautājums, kā iepazīstināt ar jūsu piedāvātajiem produktiem vai pakalpojumiem, un kā iegūt personas uzmanību, lai iesaistītu jūsu mārketinga aktivitātēs?

Advertisements
Mailigen.lv

Pirmais solis, lai vispār uzsāktu e-pasta mārketinga kampaņas ir e-pasta saraksta veidošana un jaunu saņēmēju iegūšana, izmantojot parakstīšanās formas. Tomēr, kad kāds pierakstās uz jūsu jaunumiem, rodas dabisks jautājums, kā iepazīstināt ar jūsu piedāvātajiem produktiem vai pakalpojumiem, un kā iegūt personas uzmanību, lai iesaistītu jūsu mārketinga aktivitātēs?
Kāds pamats būs jūsu jaunajai ziņapmaiņas stratēģijai? Lai izveidotu efektīvu stratēģiju, ir jāvelta pietiekami daudz uzmanības plānošanai. Protams, ka nevajadzētu jūsu jaunos saņēmējus “nomētāt” ar nesakārtotiem un nekvalitatīviem e-pastiem, vai arī vienkārši tiem “uzspiest” skaļu reklāmu par jūsu produktu vai pakalpojumu.

Daži faktori ir nopietni jāapsver, lai gūtu panākumus ziņapmaiņā ar jaunajiem saņēmējiem. Un tie būtu..

Vēstules sūtīšanas biežums

Pēc jauno kontaktu iekļaušanas datubāzē būtu jāizplāno, cik bieži jūs sūtīsiet viņiem e-pastus, lai regulāri informētu par jūsu aktivitātēm, produktu vai pakalpojumu. Tas noteikti ir svarīgi gadījumos, kad jūsu jaunais saņēmējs no jums saņem arī citas jaunumu vēstules. Noteikti nebūtu prātīgi, jau pirmajās dienās sūtīt lielu daudzumu e-pastu, jo tas radītu priekšstatu par jums, kā par spam vēstuļu sūtītāju.

Izmantojiet automatizētās follow-up vēstules. Šīs vēstules ir paredzētas, lai sniegtu precīzu informāciju par produktu vai pakalpojumu, vai saturu, ko jūs piedāvājat. Šis automatizētais process pakāpeniski uzsāks veidot attiecības ar jaunajiem saņēmējiem, lai nākotnē tie kļūtu par jūsu lojālajiem klientiem. Parasti sākumā pietiek ar 3-5 e-pastiem. Jo pārāk daudz e-pasta vēstules radīs saņēmējam vēlmi tās izdzēst vai vispār atrakstīties no jūsu saraksta.

Vajadzētu radīt priekšstatu par turpmākajiem sūtījumiem

Jaunajiem saņēmējiem ir tiesības zināt, ko viņi saņems savās pastkastītēs, un kāds mērķis būs šiem e-pastiem. Tas ir jūsu pienākums sniegt viņiem šos paskaidrojumus, kādēļ jums šķiet, ka šīs vēstules viņiem ir piemērotas. Jūsu stratēģijai būs noderīgi, ja jūs informēsiet saņēmēju arī par to, kādas viņš vēstules saņems nākotnē. Tas novērsīs negaidītas neapmierinātības radītu spontānu pretreakciju atrakstīties, un nodrošinās to, ka jūsu saņēmējs gaidīs no jums arī nākošo vēstuli.

Kādam būtu jābūt pirmo vēstuļu saturam

Lai gūtu panākumus jūsu ziņapmaiņas stratēģijā, ir obligāti jānosaka kāds būs ziņojumu saturs un kādi uzdevumi tam būtu jāveic. Tam kas ir rakstīts jūsu e-pastos ir jābūt kādai noteiktai funkcijai, lai iesaistītu saņēmēju aktivitātēs, kas viņu aizvestu pie kāda konkrēta mērķa. Saturā var būt arī īpašie piedāvājumi klientiem, kā arī minētiem iemesliem, kādēļ jūs šo vēstuli sūtījāt.

Nodrošiniet saikni ar iepriekšējām jaunumu vēstulēm

Jaunajam saņēmējam būtu jāatgādina par iepriekšējām jaunumu vēstulēm, ko viņš ir iespējams nav saņēmis. Ja ir kāds e-pasts, ko viņš nav izlasījis, no jūsu puses būtu nodrošināt saikni ar iepriekšējām vēstulēm. Tas palīdzēs jaunajam saņēmējam gūt izpratni un pilnīgu priekšstatu par to, ko jūs piedāvājat.

E-pasta mārketingā jaunu vēstuļu saņēmēju, potenciālo klientu, iegūšana ir tikai sākums. Tomēr, vairāk pūļu būs jāvelta, lai uzlabotu komunikāciju plūsmu, kam savukārt būs jānodrošina, lai nākotnē jūsu potenciālie klienti iegūtu vairāk zināšanas par jūsu produktu vai pakalpojumu, un lai jūs pakāpeniski ar tiem veidotu ilgstošas un lojālas attiecības.

1 doma par “Pirmie soļi veiksmīgu mārketinga kampaņu uzsākšanai”

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s