Kādēļ būtu jāizmanto tiešsaistes e-pasta mārketinga pakalpojumi

Tomēr, kad jānosūta e-pasta vēstules daudz lielākam saņēmēju skaitam, var rasties neskaitāmas problēmas. Ja jūs esat nopietni nolēmis pievērsties e-pasta mārketingam, tad jums noteikti būtu jāizmanto tiešsaistes e-pasta mārketinga programmas, un iemesli tam ir šādi

Advertisements
Mailigen.lv

Daudzi cilvēki izmanto e-pasta vēstuļu sūtīšanai datorprogrammas Microsoft Outlook, Outlook Express, Thunderbird utml. Tas, protams, ir dabiski, ja jums jānosūta e-pasts tikai vienam biznesa partnerim, paziņam vai draugam. Tomēr, kad jānosūta e-pasta vēstules daudz lielākam saņēmēju skaitam, var rasties neskaitāmas problēmas. Un tā tam ir jābūt. Jo e-pasta datorprogrammas ir paredzētas, lai kontaktētos “aci pret aci”, nevis liela apjoma vēstuļu izsūtīšanai. Ja jūs esat nopietni nolēmis pievērsties e-pasta mārketingam, tad jums noteikti būtu jāizmanto tiešsaistes e-pasta mārketinga programmas, un iemesli tam ir šādi:

E-pasta vēstulei jābūt izstrādātai profesionāli.

Profesionāls vēstules dizains. Pat ja jūs neesat HTML programmētājs, jums nebūs problēmas izveidot gaumīgu e-pasta vēstuli. Daudzi e-pasta mārketinga pakalpojumu sniedzēji piedāvā sistēmā iestrādātu vēstules redaktoru, kurā jūs varat radīt dizainu, rediģēt tekstu, un iestrādāt dizainā attēlus, līdzīgi kā MS Word programmās, un šādi pielāgot vēstuli tieši jūsu uzņēmuma stilam un zīmolam.

Pārbaudiet savu vēstuli, atbilstoši visiem pretspama noteikumiem. Profesionālas e-pasta mārketinga programmas veic šādu pārbaudi.

Saņēmēju sarakstu vadības sistēma.

Saņēmēju segmentēšana. Lai nosūtītu jaunu vēstuli mārketinga kampaņas ietvaros, jums nav jāievada katra e-pasta adrese atsevišķi, bet pietiek ar to ka jūs pievienojat kontaktu saraksta segmentu. Tieši tā, ar e-pasta mārketinga programmu jūs variet sagrupēt e-pastu sarakstus pa segmentiem, kas ir nepieciešams, lai nākotnē grupētu jūsu klientus, lai varētu sūtīt pēc iespējas piemērotākas jaunumu vēstules.

Automatizēts parakstīšanās process. Lai jauni saņēmēji parakstītos uz jaunumiem, jums nav nepieciešams ar katru kontaktēties atsevišķi. To izdarīs jūsu tiešsaistes e-pasta mārketinga programma. Tas ietaupīs ne tikai jūsu, bet arī saņēmēju vērtīgo laiku.

Ļaujiet saņēmējiem viegli atrakstīties. Tas ir atbilstoši pretspama noteikumiem, ka lietotājam tikpat viegli, kā viņš ir parakstījies, ir iespējams atrakstīties no vēstuļu saņemšanas. Tas arī ļaus jums saglabāt jūsu e-pastu saraksta kvalitāti.

Profesionālas mārketinga kampaņas

Tiek nodrošināts maksimāls piegādāto vēstuļu skaits. Jūsu saņēmēju interneta pakalpojumu sniedzēji rūpējas par to, lai tiktu piegādāti vēlami e-pasti, bet nepieprasītie tiktu bloķēti. Un tieši tādēļ viņi pievērš uzmanību sūtītāja reputācijai, kad tiek domāts par to vai bloķēt sūtītāju.

Izsekojiet rezultātus uzreiz pēc izsūtīšanas. Lai uzlabotu savu e-pasta mārketinga stratēģiju, jums ir jāzin, ko par jums domā jūsu saņēmēji. Uzzinot pārsūtīto, atvērto, atgriezto vēstuļu skaitu, vai arī informāciju par saitēm uz kurām ir uzklikšķināts, jūs varat kontrolēt savu saņēmēju reakciju un plānot profesionālāk arī nākotnes mārketinga kampaņas.

Automatizējiet savas mārketinga kampaņas. Tiešsaistes programma automātiski nosūtīs paziņojumu vai jaunumu vēstuli pēc jūsu izvēlētiem parametriem noteiktā laikā. Un tas nozīmē, ka jūs varat izveidot apmācību kursus, vai regulāri izsūtīt padomus, tikai vienreiz sastādot sūtījumu grafiku un veicot sistēmas konfigurāciju.

Samaziniet mārketinga izmaksas

Jūs variet ievērojami samazināt savas mārketinga izmaksas, jo e-pasta mārketinga izmaksas ir patiešām niecīgas, salīdzinot ar citiem tiešā mārketinga veidiem. Un iespējams, katrs potenciālais klients jums izmaksās tikai santīma simtdaļu. Laiks ir nauda. Bet tiešsaistes e-pasta mārketinga pakalpojumi ietaupīs jūsu laiku, pat neskatoties uz to, ka jums būtu jāuzrunā simtiem tūkstošu potenciālo klientu..

Šeit pieminētās priekšrocības ir standarta iespējas visās populārākajās tiešsaistes e-pasta mārketinga programmās, tomēr daudzi e-pasta mārketinga pakalpojumu sniedzēji piedāvā arī daudz papildus iespējas. Tās var būt iespējas integrēt e-pasta mārketinga kampaņas ar sociālo tīklu aktivitātēm, interneta aptaujas, pārvaldīt un veidot pasākumu mārketinga kampaņas un vēl daudzas citas iespējas, kas var paplašināt jūsu mārketinga aktivitātes. Protams, ka visas šīs iespējas nebūs nepieciešamas, un tieši tāpēc izvēle ir jāizdara rūpīgi, lai atrastu tikai savam uzņēmumam nepieciešamās funkcijas.

1 doma par “Kādēļ būtu jāizmanto tiešsaistes e-pasta mārketinga pakalpojumi”

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s