Parakstīšanās anketas

Viena no nozīmīgākajām e-pasta mārketinga taktikām ir jaunu saņēmēju piesaistīšana. Iespējams, ka uzņēmumi, kuriem jau ir esošu klientu vai biznesa partneru e-pastu datubāze, varēs importēt šo datubāzi e-pasta mārketinga sistēmā. Nākamais solis būtu piesaistīt jaunus potenciālos klientus, un šādam mērķim būs jāizmanto interneta mājaslapā integrējamas parakstīšanās formas. Šādas parakstīšanās anketas būs galvenais saņēmēju piesaistīšanas veids arī tiem uzņēmumiem, kuriem tomēr vēl nav esošo klientu e-pastu saraksta.

Advertisements
Mailigen.lv

Viena no nozīmīgākajām e-pasta mārketinga taktikām ir jaunu saņēmēju piesaistīšana. Iespējams, ka uzņēmumi, kuriem jau ir esošu klientu vai biznesa partneru e-pastu datubāze, varēs importēt šo datubāzi e-pasta mārketinga sistēmā. Tāpēc nākamais solis būtu piesaistīt jaunus potenciālos klientus, un šādam mērķim būtu jāizmanto interneta mājaslapā integrējamas parakstīšanās anketas. Šādas parakstīšanās anketas iespējams, ka būs galvenais saņēmēju piesaistīšanas veids tiem uzņēmumiem, kuriem vēl nav esošo klientu e-pastu saraksta.

Tiešsaistes e-pasta mārketinga programmas parasti piedāvā iespēju izveidot parakstīšanās anketas, piesaistīt anketu konkrētam e-pastu sarakstam, un izmantojot HTML kodu, šo anketu integrēt jūsu mājaslapā. Tas nozīmē, ka tad, kad kāds Jūsu mājaslapā aizpildīs šo anketu, viņš automātiski tiks pievienots Jūsu saņēmēju sarakstam, un turpmāk saņems no Jums jaunumu vēstules, apmācības kursus vai noderīgus padomus konkrēta nozarē.

Kāda veida anketas izmantot

Parasti, parakstīšanās anketas, kas ir iestrādātas mājaslapas dizainā ir tikai ar vienu vai diviem lauciņiem. Ja parakstīšanās anketas ir veidotas kā piezemēšanās lapas, tad šo lauciņu ir vairāk. Protams, izmantojot tikai vienu lauciņu, tā var būt diezgan ērta un ātra iespēja pieteikties jūsu saņēmēju sarakstam, un dot iespēju vēlāk šos parakstīšanās datus papildināt vai atjaunot. Savukārt, izmantojot piezemēšanās lapas anketas, Jums ir iespēja ne tikai iegūt vairāk informācijas par lietotāju, bet arī aprakstīt to, kāda veida saturu viņš saņems jaunumu vēstulēs.

Ideāls variants būtu apvienot abu veidu parakstīšās anketas. Ievadot datus mazajā anketā, jaunais saņēmējs tiek pāradresēts un piezemēšanās lapas anketu, kur ievadītie lauciņi ir aizpildīti. Atliek tikai aizpildīt papildus informācijas pieprasījuma lauciņus. Šāda veida anketas pieejamību jūs variet arī papildināt ar mājaslapas dizainā integrētiem papildus baneriem, kas promotē jūsu apmācību kursus, noderīgos padomus vai vērtīgo bloga saturu.  Šāda veida anketas piemēru variet apskatīt BlueSkyFactory parakstīšanās anketas lapā

Vai Jūsu sūtītais saturs būs atbilstošs?

Ja parakstīšanās anketa ir tikai ar vienu lauciņu un virsrakstu, tad šim virsrakstam būtu jābūt precīzam un pēc iespējas atbilstošākam vēstuļu saturam, ko jaunais saņēmējs saņems. Bet ja anketa ir atsevišķā piezemēšanās lapā, tad vajadzētu padomāt arī par papildus informāciju, ko ietvert, lai pamudinātu šo anketu aizpildīt. Informācijai būtu jāsniedz izsmeļošs apraksts par to, kāds būs jaunumu vēstuļu saturs, lai saņēmējs zinātu uz ko parakstās. Tāpat arī Jums būtu jāinformē par to, cik bieži un kādā laikā šīs vēstules tiks sūtītas.

Šaj papildus informācijai būtu jāizskaidro arī tas, kāda būs pievienotā vērtība Jūsu e-pasta sūtījumos. Informējiet par to, ka Jūsu vēstulēs varēs atrast noderīgus padomus, jaunāko informāciju par produktu vai pakalpojumu, kā arī par iespējām saņemt informatīvus materiālus un pētījumus par jaunumiem un tendencēm konkrētā nozarē.

Neaizmirstiet ievietot saiti uz iepriekšējo jaunumu vēstuļu arhīvu, jo šādi Jūs varēsiet radīt pilnīgāku priekštatu par jūsu sūtījumu saturu.

Uzziniet vairāk par jauno saņēmēju

Lai varētu jauno saņēmēju iedalīt kādā segmentā, uzziniet par viņa interesēm un vajadzībām, un lapas apmeklējuma mērķi.  Kā lieliska papildus iespēja būtu iespēja izvēlēties saturu. Ja jūs saviem saņēmējiem sūtiet gan jaunumus, jaunākos bloga rakstus, apmācības konkrētā nozarē, vai arī noderīgu padomus, tad apsveriet iespēju šo sūtījuma saturu sadalīt pa segmentiem. Piedāvājiet jaunajam saņēmējam izvēlēties (anketā atzīmēt checkbox lauciņus) vai viņš vēlas izmantot tikai kādu no šīm iespējām vai arī visas iespējas.

Būtiski ir atcerēties, ka, lai cik ļoti apjomīgu parakstīšanās anketu Jūs izveidotu, tai  ir jābūt pēc iespējas lietotājam draudzīgākai, lai tam nevajadzētu patērēt parāk daudz vērtīgā laika šo anketu aizpildot. Anketas aizpildīšana, kurai ir parāk daudz pieprasījuma lauciņu, var patērēt daudz laika, un var radīt vēlmi pārtraukt ievadīt lielo datu apjomu (piemērs: SmartBiz parakstīšanās anketa). Un tieši tāpēc informācijai jābūt kompaktai un precīzai, bet anketas lauciņus ir jāiekļauj tikai nepieciešamos. Vēl jāatceras, ka anketas informatīvais apraksts ir Jūsu apsolījums jaunajiem saņēmējiem, tāpēc mēģiniet to ievērot!!

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s